Gymnastiekverenigingwanssum.jouwweb.nl

Wat is nog van belang om te weten?

Wij zijn een kleine vereniging die het belangrijk vindt dat mensen sporten en bewegen. Ieder naar zijn eigen kunnen en vermogen.

Wij streven er naar onze lessen zo te geven dat alle deelnemers uitgedaagd worden om zich te kunnen blijven ontwikkelen.

Wij doen ieder jaar mee met de Grote Club Actie om de contributie zo laag mogelijk te houden en hiervoor hebben we onze leden hard nodig. Niet kunnen helpen, dan zal de contributie verhoogd worden.

Ieder jaar organiseren wij het Clubkampioenschap, om de kinderen met een wedstrijdelement kennis te laten maken. Tevens is dit hun kans om te laten zien wat ze allemaal geleerd hebben. Alle kinderen worden beloond met een traktatie voor hun inzet en sommige kinderen winnen een prijs.